UWAGA! W trosce o najwyższą jakośc obsługi naszych Klientów, od dnia 01.12.2016 roku następuję zmiana w regulaminie i sposobie działania serwisu. Podyktowana jest dążeniem naszego serwisu do ciągłego podnoszenia jakości usług, a w szczególności skróceniem czasu napraw sprzętu.
W regulaminie (https://www.trak.com.pl/regulamin) nastąpiły zmiany w punkcie 10.
„10. Sprzęt przyjęty do serwisu podlega diagnozie mającej na celu dokładne ustalenie usterki – diagnoza jest bezpłatna, z wyłączeniem punktu 10a. i 10b.
10a. Klient oddając sprzęt do naprawy zgadza się na naprawę sprzętu bez informacji o kosztach do kwoty 165 zł netto.
10b. Diagnoza inwerterów solarnych i wiatrowych jest płatna i wynosi 100 zł netto. Opłata nie będzie pobierana w przypadku zgody Klienta na naprawę.”
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: 61 87 97 856 lub pod adresem email: info@trak.com.pl